wassup guys.. thanx 4 dropping by...follow me.. n i will follow urs.. thanx :D wink~

:D


c |

Followers

kitebersama

Daisypath Anniversary tickers

music itu indah

Tuesday, February 1, 2011

special 4 ayu!


ayu... u kne kuat.. ivan sgt syg kat u ..u perlu taw tu dear.. kalo ivan taw u mcm nie.. die akn sedih.. bgi ivan u segala2 nyer.. diary die da menunjuk kn die syg u ayu..
i xnk taw ape yg ivan tulis pasal i kat diary die.. i takot x mampu utk tahan lagi... i rindu daddy ivan.. mummy ayu kene tahan. kalo u x tahan nnti i pown x tahan babe.. i x kuat.. i same mcm u.. but i try tobe strong byler nanges kat i.. sbb i x nk u jdi mcm nie.. i try 2 be strong...semua rase kehilangan arwah.. sbb arwah sgt baek.. die xpenah buat org sedih.. i akn janji dgn diri i.. i akn jage u n elaine utk ivan..i bahagia sgt dpt knal u n ivan.... ivan byk bgi i happy n tersenyum ...

daddy ivan n mummy ayu..
baby kiko always luf both of u ...
n ayu plz.. jgn u tinggal kn i plak... lepas nie.. i x nanges.. i terus bunno diri agak nyer..
so mummy kne strong...kalo nk baby kiko strong.. mummy kne strong jugak..

DIARY IVAN KHAS UTK GADIS BERNAMA AYU
"aku syg kan dia"­ ­

"tapi boleh ke aku bahagiakan die"­ ­

"aku tak kuat"­ ­
"dan aku tak yakin"­ ­
"adakah aku mpu bernafas mbahgiakan dia"­ ­
"adakah tuhan mahu aku bahagia dgn dia memliki kebahagian sehingga ke alam perkahwinan?"­ ­
"tuhan shaj yg tahu"­ ­
"jika tuhan berikan aku masa"­ ­
"aku mahu menemui nya"­ ­
"mncarinya di uitm"­ ­
"dan aku nak melamarnya"­ ­
"aku ade simpan duit utk belikan cincin dan rantai utknya"­ ­
"tapi duit ini utk apa?"­ ­
"bila aku tiada kelak"­ ­
"adakah dgn duit ini hanya mampu"­ ­
"mbelikan aku kain kafan yg mebanluti tubuhku kelak"­ ­
"aku tidak tahu"­ ­
""aku sedih"­ ­
""mnipu" dia­ ­
"aku terpakse ayu"­ ­
aku terpakse"­ ­
ampunkan aku"­ ­
aku xnk kau tersekse sebb aku yg hina ni"­ ­
"aku senang melihat kau bahagia"­ ­
"sygku, gedikku, manjaku­ ­
"i love u forever"­ ­
"jika ku tiada kelak"­ ­
"sedekahkan ku doa2mu syg"­ ­
membantuku di alam sana"­ ­
salam syg "­ ­
"ivan macho nieh "­ ­­ ­

mummy xpayah ragu kn cinta daddy.. sbb daddy betol2 syg mummy... ivan sgt bertuah sbb pilih u.. n u sgt bertuah keranan u adalah satu2 nyer dlm hati ivan... u saje yg bole bahagia kn ivan...
i harap ivan mendengar sume nie... i nk die tahu,, kite semua syg die..

No comments:

Post a Comment